Ida manninen @ facebook Denida @ playahead [email protected]

Tema vecka, nästa vecka

Tja bloggen. Nu ska jag skriva ett väääldans långt inlägg eftersom jag inte har något att göra :) Japppzz. Igår var jag icke i skolan, men sen vid 2 åkte jag och mötte Jasmine (ungefär runt 2), då följde hon med mig till min jävla lins träning i hötorget. Sen åkte vi till Bro och mötte Emelie och Isse.. På kvällen slagga jag hos Jasmine, och vi var typ tvungna att vakna 6 eller något.. Eftersom idioten bor ute i Bålsta på fucking landet, nästan hehe! Så idag har jag varit i skolan, vem är bäst :D IDIIIIIIS! Aa efter skolan drog jag och Jasmine till gölle, och lite överallt. Tvärbane-luffade lite och sen åkte vi till Sköndal och jag hämtade pengar. Sen åkte vi tillbaks till gulle bara för att köpa brownie, haha tjockisar! Sen åkte jag hem iaf.

Imorn äre skola igen, men sen ere ju helg så det ska bli skönt :) Och efter helgen har vi tema vecka.
Måndag; Börjar 9.00. Ska till skansen 9.30. Slutar 13.00!
Tisdag: Börjar 11.00. Slutar 14.30!
Onsdag; Börjar 10.30, slutar 14.00.
Torsdag; BÖRJAR FUCKING 6.00!!! Men slutar klockan 12.
Fredag; 9.00. Ska typ ha no-prov hela dagen(?) fattar inte. Eller stadsorientering. Aja, något av det. Sen slutar vi typ vid 13.00.

Gaaanska sköön vecka va? :) Och på tisdagen åker mamma bort på någon typ dagskryssning, så hon kommer hem på kvällen och åker på morgonen, ska bli sköööönt att slippa henne fyfan. Och sen Och på torsdagen veckan efter fyller jag år, och då kommer Helena! Fan vad jag längtar asså. Men nu ska jag kolla på criminal minds. Puss och kram, ha det bra! / ERAN IDAAAA!

Kommentarer
Postat av: Emsan

skön vecka, utan torsdagen då :)!

2009-05-13 @ 09:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0