Ida manninen @ facebook Denida @ playahead [email protected]

Sorgligt

Fan vilken jobbig dag, Jasmine smsade mig runt 8 imorse och väckte mig, och jag börjar ju hav 11 på fredagar.. Iaf så jag fixade mig och sen åkte jag till gullmars och mötte henne. Vi orkade inte gå på matte, sen hade jag svenska som blev min enda lektion idag :) Efter svenskan gick jag och mötte Jasmine. Då åkte vi till sumpan och solade, i 50 underbara minuter :) Efter solningen drog vi till hallon bergen och delade på en kebab rulle, apropå det så blev jag skit sugen på det nu! Iaf Sen drog vi till plattan och hade tråkigt som vanligt, och vi har bråkat skit mycket idag men nu är det okej.

Juste det hände en skit konstig sak också, jag visade Jasmine mitt busskort och drev och sa att det var ett sommarlovs kort (det var inte så kul som jag tänkte då). Iaf då tappade jag typ mitt kort i T CENTRALEN. Så jag ringde mamma och sa att jag hade tappat det, men jag sa att jag hade tappat det i skanstull. Sen när jag satt på tbanan påväg mot gullmars så ringde någon tjej mig, och sa att hon hade hittat mitt busskort i SKANSTULL. Men jag har inte ens varit i skanstull idag? Skumt men då åkte jag iallafall och mötte henne och fick tillbaka det! Men nu ska jag kolla på singing bee, haha (A). Så mobbat men har inget bättre för mig. Puss och kram sötnosar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0