Ida manninen @ facebook Denida @ playahead [email protected]

En liten paus

Tjoho bloggen!

Har haft en liten paus, men nu ska jag försöka skriva så ofta jag pallar. Har inte hänt så mycket idag. Bara varit i skolan, alla lektioner idag också, fett duktig! Så när jag har börjat sköta skolan helt så ska jag få en lite kissmiss eller en vovve :) Hehe, aa efter skolan var jag en stund med Jasmine och Paulina. Sen kom jag hem för en liten stund sen. Nu tänkte jag lägga in lite bilder från dom senaste dagarna! ENJOOOOOY :)

Pellis with the big M U N

Bror min!

Haha apan i trädet: Pellis, Grisen på gungan: Idis(jag), Kossan i huset: Jasmine! Snacka om töntar, haha

Sköning där ;)

Ganska gammal nu

Men aaaaaa, nu ska jag försöka fixa en design. Pussssisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0