Ida manninen @ facebook Denida @ playahead [email protected]

Onsdag 13/5-09

Hejsan bloggen! Idag har jag varit i skolan, tråkigt... Verkligen inte lika skönt som jag trodde det skulle bli den här veckan.. Efter skolan hade jag iaf möte, as tråkigt. Var klar kvar över 2, och då åkte jag till tc och mötte Pellis och Jasmine. Vi gjorde inte så mycket, men runt 3 åkte jag hem. Och väntar på att mamma ska komma hem nu. Hon har köpte 'mer' och pasta sallad till imorgon, vi ska typ vara i skolan 6 och då ska vi åka till ågesta och fågelskåda. Haha fett tråkigt?. Men men, juste mamma har varit och hämtat min mobil eller en ny (likadan tyvärr) men bättre än min gamla som var helt fuckad. Så idag har varit en gaanska skön dag, men nu ska jag spela något spel haha, typ bubble trouble 8 :) Ha det! ♥

Brothers from other mothers, hohoh :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0