Ida manninen @ facebook Denida @ playahead [email protected]

HEHE

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp, byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Kära Alex. För det första vill jag säga att  Anne är den bästa vän jag haft, och att Dennis är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Elin och Ewelina gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Filip får ett lyckligt liv tillsammans med Gloria. Jag vill säga tack till Nathalie Hjertberg för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Jasmine. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Jonathan tog sitt liv. Snälla Kevin sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Linus och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Mimmi som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Niclas, eftersom hon varit otrogen mot min käraste Pellis. Jag vet att Jacob Nordström kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Shannon för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Thea och Tian och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Valle nellie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0